2009年6月19日金曜日

深覺得,一雙貴貴森森的好鞋,是值得的。。。
你拍攝的 P1170019。
與其花費幾百塊的流行款,我到還寧願花幾千買雙可

以讓我東奔西跑的百年不敗基本好鞋

當然,我現在還下不了手買下傳說中超級好穿的高跟

鞋Salvatore Ferragamo

目前最貴的還處於camper而已(下次在costco看到一定要

再買一雙回來)

我只有一雙camper基本款

陪我出國幾次過~

這次去丹麥前,我從新挖出來(因為怕鞋頭磨損嚴

重,而被我冷凍2年)

拿去現在很流行的清洗鞋子的專門店保養

花了NTD600,換回我一雙全新的鞋子



因為鞋頭整個脫皮,呈現白色

所以我聽從洗鞋店老闆的建議,整雙染色

其實我考慮很久,因為整雙染色的話

我這雙camper的特色白線,就會不見,變成黑線

這樣不就失去camper的特色了

後來為了可以再度穿上這雙舒適的鞋,就照老闆的建議

(其實好穿最重要,何必在乎品牌辨識度,更何況我

已度過了品牌辨識度的年紀了)

(年紀越大,越不喜歡品牌辨識度高的東西,越低調

越好)



出國前夕,我拿到了我的鞋

哇~~~簡直就像新的一樣

所以暗自決定,以後全家的鞋子,要定期拿去保養,

不要等到又爛又髒很難挽回的地步

普通保養NTD300就可以解決



花點小錢,可以讓愛鞋穿的更久

比愛鞋穿爛後,還要再買一雙,划算吧~



所以這次又是camper陪我再丹麥旅行生活10天

其中遇到下雨天,也沒問題!

3 件のコメント:

  1. Hello there, I found your web site via Google while looking for a comparable topic, your web site came
    up, it appears to be like great. I've bookmarked it in my google bookmarks.
    Hello there, just turned into alert to your blog through Google, and located that it is really informative. I'm gonna be careful for brussels.
    I will be grateful in the event you continue this in future.

    Lots of other people can be benefited out of your writing.
    Cheers!

    My web site ... http://www.usigroup.org

    返信削除
  2. Yesterday, while I was at work, my cousin stole my iphone and tested to see if it can survive a 25 foot drop,
    just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now destroyed and
    she has 83 views. I know this is totally off topic but I had to share
    it with someone!

    my web-site what is the best cleanse for weight loss

    返信削除
  3. I visited many web pages except the audio quality for audio songs existing at this site is genuinely
    wonderful.

    my webpage patenting software

    返信削除

babies